Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 10:01:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/02572 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Soinaste küla, Rehetare tee 14 (KAHE 
KORTERIGA ELAMU) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Tuginedes haldusmenetluse seaduse § 11 lõikele 1 ja 
3 ning § 40 lõikele 1, ehitusseaduse § 42 lõikele 6, peab haldusorgan enne 
haldusakti andmist andma menetlusosalisele (sh kolmas isik) võimaluse 
esitada kirjalikus, suulises või muus sobivas vormis asja kohta oma arvamus 
ja vastuväited. Käesolevaga edastamegi tutvumiseks, kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks kasutusteatise eelnõu. Kui Teie, kui kooskõlastaja või 
arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul eelnõu saamisest arvates 
kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud tähtaja 
pikendamist, loetakse eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks 
või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi eelnõu kohta arvamust avaldada. 
Menetluses olevale kinnistule soovitakse taotleda kasutusteatist.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27332799>  (menetlus 
nr: 478746) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.