Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 11:47:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/15891 aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Kalana 
küla, Kalana sadam (Avamere kalakasvatus) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Esitame Teile ehitusseadustiku § 42 lõikele 
7 punktile 2 tuginedes arvamuse avaldamiseks ehitusloa taotluse nr. 
2511271/15891. Palume teil anda taotluse kohta arvamus 10 päeva jooksul. Kui 
arvamust ei ole määratud tähtajaks andnud ega tähtaega pikendanud, 
arvestame, et antud taotluse kohta ettepanekud puuduvad (HMS § 16 lg 2). 
TTJA jätab KeHJS § 11 lõikele 2`4 tuginedes ehitusloa menetluses 
keskkonnamõju hindamise vajalikkuse kaalumata.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27333345>  (menetlus nr: 
482615), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (LIIS JÄÄGER) 
poole.