Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 14:26:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/02628 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Rästa 
põik 3, Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Nõmme tee 34 // Rästa 
põik 3 // Rästa tn 2a // Tedre tn 39 // 39a, Harju maakond, Tallinn, 
Kristiine linnaosa, Rästa tänav, Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, 
Rästa tänav, Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Rästa põik 3, Harju 
maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Rästa põik 3 // Rästa tn 4 // Rästa 
tänav (KRISTIINE LASTEAED, Mänguväljak, Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Kaugküttetorustik, Teed ja platsid) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27333866>  (menetlus nr: 
482415), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (KAAREL SUSI) poole.