Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 14:45:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/15671 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Väike-Maarja 
alevik, Pikk tn 3 (Väike-Maarja Hooldekodu) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: § 42. Lõike 7 alusel saadan kooskõlastamiseks 
osalise kasutusloa taotluse

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27328177>  (menetlus nr: 
483922), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.