Subject: Päring
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 17:15:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole oma kliendi palvel, kes plaanib hakata müüma naturaalseid 
lõigatud juukseid (pikendusteks). Juuksed on plaanis sisse osta Vietnamist.

Kas Eestis on sellise kauba müügiks vajalikud mingid eriload, litsentsid või 
sertifikaadid?

Oleme väga tänulikud Teie vastuste eest.

Lugupidamisega

Anastasia Zelenskaja
jurist

LMK Õigusabi
(OÜ LM King, reg.10952397)
Parda tn 4-222, Tallinn
+372 56485259
[email-masked]

********************************************************************

See e-kiri ja kõik sellega kaasas olevad manused on konfidentsiaalsed ja 
mõeldud üksnes selle füüsilise või juriidilise isiku kasutamiseks, kellele 
see on adresseeritud. See võib sisaldada privilegeeritud ja 
konfidentsiaalset teavet. Kui olete selle e-kirja saanud ekslikult, 
teavitage saatjat viivitamata vastates saadud sõnumile ning kustutage see 
teade ilma selle levitamiseta, edasise edastamiseta või sõnumi 
elektroonilise koopia säilitamata.

This email and any attachment(s) transmitted with it, are confidential and 
intended solely for the use of the individual or entity to whom it is 
addressed. It may contain privileged and confidential information. If you 
have received this e-mail in error, please notify the sender immediately and 
delete this e-mail without producing, distributing or retaining copies 
thereof.