Subject: Vs: Ligipääsu taotlus Terviseameti alamsüsteemile
From: "Siim Nahkur" <[email-masked]>
To: "Katrin Roosipuu" <[email-masked]>, "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 08:51:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teema: OÜ Celsius Healthare hallatava alamsüsteemi "med24" ligipääs
Terviseameti X-tee alamsüsteemi "tam" teenustele (ee-dev / ee-test / EE).

Tuletame ennast taas meelde, kuna arendus juba vajab seda juurdepääsu

Lugupidamisega,

Siim Nahkur

OÜ Celsius Healthcare juhatuse liige
(+372) 50 94 522

________________________________________
Saatja: Siim Nahkur <[email-masked]>
Saadetud: reede, 14. märts 2025 14:22
Adressaat: Katrin Roosipuu; Rain
Teema: Vs: Ligipääsu taotlus Terviseameti alamsüsteemile

Tere

1. Päringu eesmärk on tuvastada, kas Med24 juurdepääsu taotlev kasutaja on
tervishoiutöötaja (koodid D,M,N,F,P) või mitte.

Lähtuvalt Ravimiseaduse §85 punktist 11 on retseptiravimi reklaam
internetis on lubatud juhul, kui juurdepääs teabele on piiratud ravimite
väljakirjutamise õigust omavate isikute, proviisorite ja farmatseutidega.
Selleks tuleb reklaami avalikustajal kasutajad registreerida, kontrollida
nende kuuluvust nimetatud isikute hulka ning väljastada kasutajale isiklik
kasutajakood. Nimetatud tegevus peab olema dokumenteeritud.

Retseptiravimireklaami kuvatakse Med24 keskkonnas vaid sisseloginud
kasutajatele, kellel on Ravimiseaduse järgi vastav õigus (koodid D,F,P).

2. Päringu sisend on kasutaja isikukood.

Lähtuvalt Täiskasvanute koolituse seaduse (TÄKS) lisa Täienduskoolituse
standardi §3 punkti 3 alajaotusest (3) on täiendkoolituse tunnistusele
vaja lisada täienduskoolituses osalenud või selle läbinud isiku nimi ja
isikukood.

Kuna meie korraldatud tervishoiutöötajatele suunatud täiendkoolitustel
osaleb aastas ligi 30 000 osalejat, siis küsime isikukoodi oma
kasutajatelt igal juhul.

3. Andmeid päritakse Med24 kasutaja konto loomisel ja sisse logimisel.

4. Mida nende andmetega tehakse — tervishoiutöötajale tagatakse ligipääs
Med24 sisule, teisel juhul jääb osa platvormi sisust suletuks.

Siim Nahkur

________________________________________
Saatja: Katrin Roosipuu <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 13. märts 2025 09:32
Adressaat: Siim Nahkur
Teema: Ed: Ligipääsu taotlus Terviseameti alamsüsteemile

Tere Lp Siim Nahkur

OÜ Celsius Healthcare on  esitanud ligipääsu taotluse Terviseameti
alamsüsteemile "tam" teenustele (ee-dev / ee-test / EE).

Infosüsteemi alamsüsteemidele ligipääsu st andmete väljastamiseks teise
andmekogusse või teisele isikule toimub  õigusaktides sätestatud korras.

Selgitasite, et seoses tervishoiutöötajatele suunatud  täiendõppe
platvormil  vajadusega kasutajat autentida, soovite infosüsteemi
alamsüsteemile ligipääsu.

Kuid Teile sobiliku lahenduse leidmiseks, palume eelnevalt täpsustada
järgmist, mis on:   "päringu eesmärk"; "päringu sisend"; "millisel hetkel
andmeid päritakse"  ja "mida nende andmetega tehakse".

Lugupidamisega

Katrin Roosipuu
nõunik
tervishoiuteenuste osakond
7943570
[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Terviseamet
+372 794 3500
[email-masked]<mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee<http://www.terviseamet.ee/>
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn
Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

-----Algsõnum-----
Saatja: Siim Nahkur <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 10. märts 2025 09:08
Adressaat: Stella Ilves <[email-masked]>
Teema: Ed: Ligipääsu taotlus Terviseameti alamsüsteemile

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu

saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tuletame 18.02.2025 saadetud e-kirja meelde, ei ole teie käest tagasisidet

saanud

Siim Nahkur

________________________________________

Saatja: Siim Nahkur <[email-masked]<mailto:[email-masked]>>

Saadetud: teisipäev, 18. veebruar 2025 08:56

Adressaat: [email-masked]<mailto:[email-masked]>

Koopia: Rain

Teema: Ligipääsu taotlus Terviseameti alamsüsteemile

Tere!

OÜ Celsius Healthcare on tervishoiutöötajatele suunatud täiendkoolituste

korraldaja ja erialase meditsiinimeedia kirjastaja. Aastas osaleb

tervishoiutöötajatele suunatud täiendkoolitustel kokku ligi 30 000

osalejat, sh pakume koolitusteenuseid ka Tervisekassale.

Lähtuvalt Ravimiseaduse §85 punktist 11 ja Täiskasvanute koolituse seaduse

(TÄKS) lisa Täienduskoolituse standardi §3 punkti 3 alajaotusest 1 on meil

kohtustus registreerida tervishoiutöötajate juurdepääs ravimite

retseptireklaamile ja osalemine  täiendkoolitustel.

Plaanime 2025. a augustis avada uue tervishoiutöötajatele suunatud

täiendõppe platvormi aadressil https://med24.ee/

Seoses kasutajate autentimisega küsib OÜ Celsius Healthcare hallatav

alamsüsteem "med24" ligipääsu Terviseameti X-tee alamsüsteemi "tam"

teenustele (ee-dev / ee-test / EE):

- nim11andmed,

- nim13muutunud,

- nim14andmed,

- tto16kehtivus,

- tto17loamuudatus,

- tvi01koodiloend,

- tvi02detail.

Lugupidamisega,

Siim Nahkur

OÜ Celsius Healthcare juhatuse liige

(+372) 50 94 522