Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 15:31:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev K, 02/04/2025 - 15:30

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
igapäevaelu toetamise teenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Erivajadustega Inimeste Toetusühing Tugiliisu, 80136386

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Kakumäe tee 37a, Tallinn ; 56671222; [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Arvo Raudmees, 56671223, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Päevalille 10-47

Planeeritud kohtade arv
20

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-04-02

Taotluse esitaja nimi
Arvo Raudmees

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Korteri plaan päevalille 10.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/653/Korteri%20plaan%20p%C3%A4evalille%2010.jpg> 
(275.37 KB)

Joogivee analüüs

Veeanalüüs päevalille 10.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/653/Veeanal%C3%BC%C3%BCs%20p%C3%A4evalille%2010.pdf> 
(25.79 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

valgustihedus päevalille 10.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/653/valgustihedus%20p%C3%A4evalille%2010.pdf> 
(1.68 MB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

4924_Õhk_10.korrus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/653/4924_%C3%95hk_10.korrus.pdf> 
(586.18 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

5024_Müra_10.korrus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/653/5024_M%C3%BCra_10.korrus.pdf> 
(296.01 KB)