Subject: EPC sissekande nr 753363 - Vastuvõtva riigi asutuse poolt vastu võetud - Ajakohastamine
From: "IMI EPC" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 11:42:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EPC-tietueen numero: 753363 
<https://webgate.ec.europa.eu/imi-net/imi/protected/home.imi?module=repository&id=969222> 
  - Hakemuksen tila: Vastuvõtva riigi asutuse poolt vastu võetud

Kutseala : 	ÜldõdeTunnustamise 
kord : 	Automaatne tunnustamineOtstarve 
: 	AsutaminePäritoluliikmesriik 
: 	EestiVastuvõttev 
liikmesriik : 	AustriaAsutus – Austria - Federal Ministry for Health – on seoses eespool viidatud 
taotlusega sooritanud järgmise toimingu: Taotluse redigeerimine.

Asjaomase taotluse vaatamiseks klõpsake eespool esitatud EPC sissekande 
numbril või logige sisse IMI süsteemi, minge vahelehele „EPC taotlused“, 
klõpsake otsingunupul ja sisestage sissekande number jaotises „Täiendavad 
kriteeriumid“.

Kõik EPC taotlused, mis on teie toimingu ootel, on nähtavad teie IMI 
töölaual.

IMI-SÜSTEEM SAATIS SELLE E-KIRJA AUTOMAATSELT, PALUN ÄRGE KIRJALE VASTAKE. 
KUI TEIL ON KÜSIMUSI VÕI VAJATE ABI, PÖÖRDUGE PALUN OTSE OMA KOORDINAATORI 
POOLE.

Riiklik kasutajatugi: 
http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net/contact/index_et.htm
IMI WEBSITE: http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net
IMI: https://webgate.ec.europa.eu/imi-net