Subject: EPC sissekande nr 743011 - Taotlus tagasi lükatud - Taotleja on lisanud dokumendi
From: "IMI EPC" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 23:13:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EPC-tietueen numero: 743011 
<https://webgate.ec.europa.eu/imi-net/imi/protected/home.imi?module=repository&id=958271> 
  - Hakemuksen tila: Taotlus tagasi lükatud

Kutseala : 	ÜldõdeTunnustamise 
kord : 	Automaatne tunnustamineOtstarve 
: 	AsutaminePäritoluliikmesriik 
: 	EestiVastuvõttev 
liikmesriik : 	AustriaTaotleja on eespool viidatud taotlusele lisanud uue dokumendi.

Asjaomase taotluse vaatamiseks klõpsake eespool esitatud EPC sissekande 
numbril või logige sisse IMI süsteemi, minge vahelehele „EPC taotlused“, 
klõpsake otsingunupul ja sisestage sissekande number jaotises „Täiendavad 
kriteeriumid“.

Kõik EPC taotlused, mis on teie toimingu ootel, on nähtavad teie IMI 
töölaual.

IMI-SÜSTEEM SAATIS SELLE E-KIRJA AUTOMAATSELT, PALUN ÄRGE KIRJALE VASTAKE. 
KUI TEIL ON KÜSIMUSI VÕI VAJATE ABI, PÖÖRDUGE PALUN OTSE OMA KOORDINAATORI 
POOLE.

Riiklik kasutajatugi: 
http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net/contact/index_et.htm
IMI WEBSITE: http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net
IMI: https://webgate.ec.europa.eu/imi-net