Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 09:51:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev R, 21/03/2025 - 09:43

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
SA Otepää Tervisekeskus registrikood 90001977

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Tartu mnt 2 Otepää Valgamaa 7668561 [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Krista Anton 5257697

Teenuse osutamise koha aadress
Tartu mnt 2 Otepää Valgamaa

Planeeritud kohtade arv
38

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-03-21

Taotluse esitaja nimi
Krista Anton

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Majaplaan I korrus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/572/Majaplaan%20I%20korrus.pdf> 
(286.63 KB)

Joogivee analüüs

Katseprotokoll TA2505962-BT_joogivesi.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/572/Katseprotokoll%20TA2505962-BT_joogivesi.pdf> 
(70.1 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Mõõtmisprotokoll valgus Nr 19_08_19.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/572/M%C3%B5%C3%B5tmisprotokoll%20valgus%20Nr%2019_08_19.pdf> 
(565.2 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

043_Otepää_terisekeskus_ventilatsiooni mõõdistus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/572/043_Otep%C3%A4%C3%A4_terisekeskus_ventilatsiooni%20m%C3%B5%C3%B5distus.pdf> 
(115.51 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

Mõõtmisprotokoll 20240312_müra Tartu mnt 2 2024.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/572/M%C3%B5%C3%B5tmisprotokoll%2020240312_m%C3%BCra%20Tartu%20mnt%202%202024.pdf> 
(496.55 KB)