Subject: Fwd: Järelvalve ja register
From: "Liina Saar" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 11:05:51 +0200

Tere

Palun registreerida ja suunata Katrin Roosipuule.

Liina Saar
Terviseamet
---------- Edastatud kiri ----------
Saatja: Liina Tarum <[email-masked]>
Kuupäev: 13. mär 2025 10:59
Teema: Järelvalve ja register
Saaja: Liina Saar <[email-masked]>
Koopia:

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole Eesti Optometristide Seltsist. Olen juhatuse liige ja
meil on arutlusel mõningad teemad, mille osas sooviks nõu ja Teie
arvamust.

1.) Meieni on jõudnud info, et mõningates optika ettevõtetes teostavad
iseseisvalt nägemise kontrolli inimesed, kellel ei ole erialast diplomit.
On läinud optomeetriat õppima aga ei ole lõpetanud antud eriala (on jätnud
õpingud pooleli) ja õigus nägemise kontrolli teostada puudub.
Kuidas on Eesti riigis korraldatud järelvalve ja millised
võimalused/õigused on meil kui Eesti Optometristide Seltsil sellele
osutada ja paluda tööandjal olukord lahendada?

2.) Oleme kaardistamas Eesti optometristide olukorda, et aru saada kui
palju on lõpetanuid ja kui paljud töötavad erialasel tööl. Optometrist ei
ole täna tervishoiutöötaja aga soovime teada mis võimalused on meil
ametlikule registrile või kehtib registrisse kandmise kohustus ainult
tervishoiutöötajatele ja teistel tervisega seotud erialadel riiklikul
tasandil registrit ei ole?

--

Heade soovidega
Liina Tarum-Maisla
Eesti Optometristide Seltsi juhatuse liige
Tel: + 372 55 57 23 74