Subject: Meremäe kooli söökla kasutamine kogukonna kohvikuna
From: "Martin Teelaht" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 14:12:28 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseamet,
Soovime Setomaa vallas muuta Meremäe kooli söökla kogukonna kohvikuks, mis
tähendab, et lisaks koolitoitlustusele saaks ka kohalik kogukond kasutada
kooli sööklat. Planeerime võimaldada ligipääsu kogukonnale kindlatel
aegadel, näiteks pärast koolipäeva lõppu ja nädalavahetustel.
Palume Teie juhiseid ja seisukohta seoses sellise lahendusega. Kas selline
kasutus on lubatud ning milliseid nõudeid ja tingimusi peaksime järgima,
et tagada köögi ja toiduohutuse vastavus kehtivatele
tervisekaitsenõuetele? Kas on vaja täiendavaid litsentse või muudatusi
köögi halduses ja puhastuses?
Ootame Teie vastust ja juhiseid, et viia see idee ellu vastavalt
kehtivatele nõuetele.
Lugupidamisega,

Martin Teelaht
Haldusjuht
Setomaa Kool
Setomaa Gümnaasium
53034212