Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 10:20:59 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 11/03/2025 - 10:15

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
SA Pärnu-Jaagupi Hoolduskodu, registrikood 90010835

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Männi tee 24, Pärnu-Jaagupi, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnumaa, tel: 55609598, 
e-post: [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Merike Lahesaare, juhatuse liige, tel: 55 609 597, e-post: 
[email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Männi tee 24/1, Pärnu-Jaagupi, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnumaa

Planeeritud kohtade arv
9

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-03-11

Taotluse esitaja nimi
Leho Tamvere, nõukogu esimees

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Männi tee 24-1 joonis.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/485/M%C3%A4nni%20tee%2024-1%20joonis.pdf> 
(217.11 KB)

Joogivee analüüs

joogiveetõend.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/485/joogiveet%C3%B5end.pdf> 
(779.71 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Männi tee 24-1 joonis_0.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/485/M%C3%A4nni%20tee%2024-1%20joonis_0.pdf> 
(217.11 KB)