Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 14:20:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 04/03/2025 - 14:16

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
toetatud elamise teenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
MTÜ Erivajadustega Inimeste Toetusühing Tugiliisu, 80136386

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Kakumäe tee 37a, Tallinn ; 56671222; [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
[email-masked]; 56671223

Teenuse osutamise koha aadress
Vilde tee 96-54, Tallinn

Planeeritud kohtade arv
1

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-03-05

Taotluse esitaja nimi
Arvo Raudmees

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Vilde tee 96-54.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/447/Vilde%20tee%2096-54.jpg> 
(3.18 KB)

Joogivee analüüs

155889_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/447/155889_m-signed.pdf> 
(284.94 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

1027V-25.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/447/1027V-25.pdf> 
(351.88 KB)