Subject: Huvitav hange riigihangete registris
From: "Riigihangete register" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 17:26:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Jagan riigihangete registrist leitud huvipakkuvat hanget:

Hange: 286856 Tallinna linna sademevee kvaliteedi seire perioodil 2025–2026
Hankija: Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet
Menetlusliik: Avatud hankemenetlus
Lühikirjeldus: Seire põhieesmärk: Saada informatsiooni sademevee omaduste 
kohta, mis võimaldab hoida Tallinna lahe ja suplusrandade vee puhtana ja 
tervisele ohutuna.
Täpsemad tingimused hanke alusdokumentides.
Esitamise tähtaeg: 17.03.2025 12:00

Link: https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8044984/general-info

________________________________
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.