Subject: Ed: Mürauuringud Otepääl
From: "Liis Kukk" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 13:42:32 +0200

Tere
Edastan vastavalt kuuluvusele.

Liis Kukk
vaneminspektor (keskkonnatervis)
lõuna regionaalosakond
+372 5593 7141
[email-masked]

Terviseamet
+372 794 3500
[email-masked]
www.terviseamet.ee
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

-----Algsõnum-----
Saatja: Kristjan Rebane <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 10. veebruar 2025 21:14
Adressaat: Liis Kukk <[email-masked]>
Teema: Mürauuringud Otepääl

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Liis,

Minule teadaolevalt olete Teie inspektor, kes Terviseameti nimel tellis
mürauuringud Otepää linnas Hundisoo tn 5 kinnistul järgnevatel kuupäevadel:
18-21 oktoober 2024 a.
25-28 oktoober 2024 a.
Avaliku teabe seaduse kohaselt ei tohi riigi üksuse poolt tehtud või
tellitud uuringu tulemusi tunnistada asutusesiseks kasutamiseks kui
andmete avalikustamine ei ohusta riigikaitset või riiklikku julgeolekut.
Kuna täiendavalt võivad antud uuringu tulemused omada märkimisväärset
tähtsust käimasolevates planeeringumenetlustes, mis on seotud Tehase ja
Rummu kinnistuga, siis palun need minule edastada.

Lugupidamisega,

Kristjan Rebane
Otepää Vallavolikgu ja Vallavolikogu planeerimiskomisjoni liige.
Mob. +372 529 7356