Subject: Eesti Infoturbestandardi (E-ITS) koolituste ja kaasamisvajaduste uuring
From: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 14:15:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie andmetel olete Küberturvalisuse seaduse (KüTS) subjekt. Juhul, kui 
olete Eesti Infoturbestandardi (E-ITS) rakendaja, oleme tänulikud, kui 
vastate küsimustikule, mis aitab pakkuda Teile vajaduspõhiseid E-ITSi 
koolitusi ja edendada koostööd E-ITSi halduritega.

Juhul, kui Teie organisatsioonis vastutab E-ITS rakendamise eest keegi 
teine, siis palun saatke see kutse edasi. Oleme Teile väga tänulikud!
Vastamine võtab aega keskmiselt 10 minutit.

Küsitlusele saab vastata kuni 28.02.2025, viitel: ava ankeet 
<https://app.recommy.com/SI/SI2.aspx?id=N+ddbJP136mGoY5xaUSJNA==&si=1>
Küsimustega palun kirjutage [email-masked]

Parimate koostöösoovidega

Rain Ojastu
Riigi infoturbe meetmete osakonna juhataja
Riigi Infosüsteemi Amet

Käesoleva küsimustiku on saatnud Teile Riigi Infosüsteemi Amet. Kui Te ei 
soovi enam saada E-ITS teemalisi küsitlusi ja infokirju, siis palun vajutage 
lingile Eemalda e-mail nimekirjast 
<https://app.recommy.com/SI/Unsubscribe.aspx?d=67nD6NoZY+Y=&l=et-EE&e=mXREDJCCaXKVv7YYy9c11WWQ+MB8/7PX&si=1> 
.