Subject: Eelteade Meteoroloogiapäeva konverents 2025
From: "KAUR Klienditugi" <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Mon, 10 Feb 2025 12:46:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

📅 27. märts 2025
📍 Tallinn ja veebisündmus
🕘 9:30 – 16:00

Teema: „Varane hoiatus päästab äärmuslikes oludes“

Keskkonnaagentuur kutsub Teid osalema selle aasta meteoroloogiapäeva 
konverentsil, mis keskendub Eesti kliima ja selle muutuste uurimisele ning 
varase hoiatussüsteemi rollile äärmuslikeks ilmastikuoludeks valmisoleku 
tagamisel. Konverents toob kokku eksperdid, poliitikakujundajad ja 
praktikud, et arutada ilma, kliima ja veega seotud päevakajalisi küsimusi.

Lisainfo ja registreerimine tuleb peagi!
Korraldame konverentsi LIFE-SIP AdaptEST projekti toetusel.

Jälgige infot ja broneerige kuupäev!

Lugupidamisega

Taimar Ala

Keskkonnaagentuuri direktor