Subject: Ühtne digivärav (SDG) – teatamine veebipõhise menetluse eranditest – artikli 6 lõige 4 Teade nr 693844 – Väljastatud ning avatud kommenteerimiseks ja edasiseks levitamiseks
From: "IMI NOTIFICATION" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 11:14:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Notification details:

IMI Number: 693844 
<https://webgate.ec.europa.eu/imi-net/imi/protected/home.imi?module=repository&id=904236> 
(old interface)

IMI Number: 693844 
<https://webgate.ec.europa.eu/imi-net/eui/screen/repository/entry/904236> 
(new interface)

IMI module: Ühtne digivärav (SDG) – teatamine veebipõhise menetluse 
eranditest – artikli 6 lõige 4
IMI form: SDG – Teade erandi kohta – artikli 6 lõige 4
Status of the notification in IMI: Avatud kommentaaride esitamiseks
The notification was initiated by: Saksamaa - Federal Office of 
Administration - Federal Office for Information Technology (NIMIC)

The last action taken on this notification was: Väljastamine
The authority, which took the last action: EU - EC DG GROW - SINGLE DIGITAL 
GATEWAY (SDG)

Teavitav liikmesriik : 	SaksamaaElusündmus 
: 	KolimineMenetlus 
: 	Liikmesriigist pärit või liikmesriigis juba registreeritud mootorsõiduki 
registreerimine standardmenetluse korral (2)Teie asutusele on saadetud IMI vahendusel teade. Sõltuvalt oma 
kasutajaõigustest võite: - saata asjaomase teate oma riigi teistele 
asutustele (kasutades nuppu „Levita”) - lisada teatele kommentaare - lisada 
teatele manuseid

IMIs teate kuvamiseks klõpsake ülalasuval teate numbril. Kui teadet ei 
õnnestu selliselt avada, võite sisse logida IMIsse ja tuvastada teate selle 
numbri järgi.

IMI-SÜSTEEM SAATIS SELLE E-KIRJA AUTOMAATSELT, PALUN ÄRGE KIRJALE VASTAKE. 
KUI TEIL ON KÜSIMUSI VÕI VAJATE ABI, PÖÖRDUGE PALUN OTSE OMA KOORDINAATORI 
POOLE.

Riiklik kasutajatugi: 
http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net/contact/index_et.htm
IMI WEBSITE: http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net
IMI: https://webgate.ec.europa.eu/imi-net