Subject: Fwd: Infopäring
From: "Liina Saar" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 13:25:23 +0200

Tere

Palun registreerida ja suunata mulle täitmiseks.

Ette tänades

Liina Saar

Terviseamet
---------- Edastatud kiri ----------
Saatja: Eve Niine <[email-masked]>
Kuupäev: 6. vee 2025 13:22
Teema: Infopäring
Saaja: Liina Saar <[email-masked]>
Koopia:

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole küsimusega andmete kohta, mida TÜ residentuuriprodekaan
Helen Reim palus uurida – kas Terviseametil on andmeid 2024 aasta kohta,
milline oli arstide ja õdede riigist lahkumise protsent (seda olevat varem
hinnatud n-ö ingliskeelse tõendi väljavõtmise põhjal) ning milline on
viimase viie aasta trend lahkumises, kas tõusus või languses.

Kui teie pole õige inimene selle info osas, ehk oskate mind sel juhul
edasi suunata.

Heade soovidega

Eve Niine

Koordinaator

Meditsiiniteaduste valdkonna dekanaat

Tartu Ülikool

Tel 737 5330