Subject: Ed: Müratase eriarstikabinetis
From: "Leena Albreht" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 17:37:55 +0200

Palun registreerid a

Saatja: Mats Külm <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 28. jaanuar 2025 13:19
Adressaat: Leena Albreht <[email-masked]>
Teema: Müratase eriarstikabinetis

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Mind suunati Sergei poolt ühendust võtma, et selgitada müratasemete
määruste tähendust. Soovintäpsustada, et mis on psühhiaatrite vastuvõtu
kabinetis maksimaalne müratase, mis võib olla tingitud
tehnokommunikatsioonidest. Riigiteatajast loen, et:

3.2. Arstikabinettides ja uuringuruumides

Hoone tehnokommunikatsioonid

LpA,max (dB) 35

Kas seda taset võib mingites tingimustes ületada? Kas on mingid +-
vahemikud, mis sellele kehtivad?

Ette tänades

Mats Külm