Subject: Fwd: Teavituskampaaniat „Vaktsineeri apteegis“ pikendamine
From: <[email-masked]>
To: "Irina Filippova" <[email-masked]>, "Ravimiamet" <[email-masked]>,Heleni Mäe <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 17:30:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Proviisorapteekide Liit soovib pikendada teavituskampaaniat 
„Vaktsineeri apteegis“, mida on juba mitu aastat korraldatud ravimiseaduse 
paragrahvi 84 lg 10 alusel vaktsineerimise edendamiseks Eestis.

Kampaania eesmärk on tõsta Eesti elanike COVID-19, puukentsefaliidi  ja 
gripi vastu vaktsineerituse määra, et vähendad haigestumust ning suurendada 
elanike üldist vaktsineerimisalast teadlikkust. Apteegis vaktsineerimise 
vajadust on kinnitanud ka Haigekassa ja Sotsiaalministeerium.

Soovime „Vaktsineeri apteegis“ kampaania perioodi pikendada kuni 2025. aasta 
lõpuni, selle perioodi jooksul jätkub apteegis vähemalt ühe eelpool toodud 
haiguse vastu vaktsineerimine.

„Vaktsineeri apteegis“ kampaanias kasutatakse edasi sama kujundusega 
reklaammaterjale, mis on Ravimiameti ja Terviseametiga varasemalt juba 
kooskõlastatud.

Tervitades,

Ly Rootslane

Juhatuse liige

Eesti Proviisorapteekide Liit

5886 3915