Subject: Ida-Tallinna KH kunstliku viljastamise tegevusloa olemasolu
From: "Kalju Hanni" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 10:29:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Lp Terviseamet

Meil on ühes kohtuvaidluses kesitatud väide, et Ida-Tallinna Keskhaiglal 
puudub kunstliku viljastamise teenuste osutamiseks tegevusluba, mille 
kinnituseks on esitatud tegevusluba L03570.
Teadupoolest osutab Ida-Tallinna Keskhaigla kunsltiku viljastamise teenust 
pikaajaliselt ning selline väide oli üllatuslik.

Kui ma kontrollisin väidet tegevuslubade registrist, kasutades kunstliku 
viljastamise otsingusõna kasutades siis Ida-Tallinna Keskhaiglal on see 
otsekui olemas, kuid avades tegevusloa nr. L03570 sisu, seda ei leia.
Seevastu AS Kliinik Elite tegevusloal on aga teenus "kunstliku viljastamise 
teenused” otsesõnu välja toodud.

Kas võib olla nii, et Ida-Tallinna Keskhaigla osutatav kunstliku 
viljastamise teenus on tegevusloal mõne teise pädevuse koosseisus loetud ?

Ette tänades

Kalju Hanni
vandeadvokaat / attorney-at-law

(372) 56 904777
Advokaadibüroo Tetris
Marienthali keskus 8. korrus
Mustamäe tee 16 Tallinn 10617

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne ja mõeldud vaid adressaadile. Juhul kui 
see on saadetud valel aadressil, palume sellest saatjat viivitamatult 
informeerida ning e-kiri kustutada.

This message may contain information that is privileged, confidential or 
otherwise protected from disclosure. Any review, dissemination or use of 
this message or its contents by persons other than addressee is strictly 
prohibited. If you have received this transmission in error, please notify 
us immediately at the below mentioned address and delete the e-mail.