Subject: SSCECmv FWN PERFORMER / Muuga sadam 01.02.25
From: "Agency CF&S Estonia AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "TA Tallinna labor" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 15:08:58 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Taotlus.

Palume korraldada laeval „FWN PERFORMER “ (FLAG Netherland, IMO 9770701) 
sanitaar sertifikaadi uuendust, koos tõlkimisega.

Laev saabub Muuga #6 Laadmiseks 31.01.25 kl. 21:00 laadimiseks, laeva 
lahkumine on plaanitud 01.021.25 Õhtul. Inspektsioon saab teostada 01.02.25 
päevasel ajal.

Lisatud sertifikaadid.

Tasu garanteerime vastavalt kehtivale hinnakirjale.

Lugupidamisega | Sincerely

Margo Vellemäe

Agenteerimisosakond  I  Agency Department

CF&S Estonia AS

Sepise 7, 11415 Tallinn, Estonia

Mob. Ph +37253036199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]  I   <http://www.cfs.ee/> www.cfs.ee

Estonia  Latvia  Lithuania  Finland  Poland  Netherlands  Kazakhstan 
Uzbekistan