Subject: Gripilaine Kehra Lasteaiad majades
From: "Piret Tislar" <[email-masked]>
To: "Tiina Silem" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Riivo Noor" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 09:29:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teavitan, et meil haigestuvad rühmade kaupa nii lapsed, kui töötajad.
Tõenäoliselt grippi. On kõrge palavik, köha-nohu ja oksendamine.

Oleme lapsevanemaid teavitanud.

Täna, 24. jaanuari hommikul on lasteaia kahes majas, 15 rühmas kokku 107
last. Muidu on meil lapsi kokku 253.

Seega lasteaias on 42% lastest. Mõnes rühmas vaid paar.

Teeme omalt poolt kõik, et ruumid oleksid puhtad. Pöörame eriti suurt
tähelepanu kätepesule ja desinfitseerimisele.

Lugupidamisega

Piret Tislar

Direktor

Kehra Lasteaiad

Tel: 5556 2067