Subject: Anesteesias ja sedatsioonis hambaraviteenuse osutamine
From: Viido Põldma <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 16:06:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Terviseameti esindajad,

Soovin esitada päringu seoses hambaraviteenuse osutamisega anesteesias või 
sedatsioonis. Minu eesmärk on tagada, et meie hambaraviasutus vastaks 
kõigile vajalikele nõuetele, et pakkuda patsientidele ohutut ja kvaliteetset 
teenust.

Palun teavitage meid:

1.Seadmete 
nõuded:

*
Millised seadmed peavad olema hambaraviasutuses, et osutada anesteesias või 
sedatsioonis hambaraviteenust?

*
Kas on olemas erinõuded nende seadmete sertifitseerimisele, hooldusele või 
regulaarsele kontrollile?

2.Ruumide 
nõuded:

*
Millised tingimused peavad olema täidetud ruumide osas (näiteks 
ventilatsioon, steriilsus, erakorralise abi võimaldamine)?

3.Personalinõuded:

*
Millised kvalifikatsioonid ja litsentsid peavad olema hambaarstidel ja 
teistel meeskonnaliikmetel, kes anesteesiat või sedatsiooni läbi viivad?

4.Erakorralise 
abi varustus:

*
Milline varustus peab olema kohapeal erakorraliste olukordade (nt 
anafülaktiline šokk, südame seiskumine) lahendamiseks?

5.Õiguslik 
ja regulatiivne raamistik:

*
Millised load ja dokumendid tuleb esitada Terviseametile enne teenuse 
osutamise alustamist?

*
Kas on olemas juhised või regulatsioonid, mida peaksime järgima teenuse 
pakkumisel?

Oleme valmis esitama täiendavat teavet ja vastama küsimustele, mis on 
vajalikud meie plaanide täpsustamiseks. Oleme tänulikud, kui saaksite anda 
ülevaate nõuetest ja juhistest või suunata meid vastavate dokumentide ja 
regulatsioonide juurde.

Ette tänades,

Viido Põldma
Virudent OÜ
tegevjuht
+372 520 9236
[email-masked]
www.virudent.ee