Subject: [POTENTIAL PHISHING] RE: Kooskõlastamiseks Võru linna joogivee kontrolli kava aastateks 2025-2029
From: "Erki Aasa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Iris Lints" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 15:23:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vabandan.

Palun eelnevalt kooskõlastamiseks saadetud proovivõtukava jätta
tähelepanuta, kuna kahe puurkaevu aadress on muutunud. Manuses on muudetud
puurkaevude aadressite andmetega kooskõlastamiseks Võru linna joogivee
kontrolli kava aastateks 2025-2029.

Lugupidamisega

Erki Aasa

Tootmisjuht

AS Võru Vesi

tel: 782 8331

mob: 5553 9124

From: Erki Aasa
Sent: Friday, January 17, 2025 2:24 PM
To: [email-masked]
Cc: Iris Lints <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastamiseks Võru linna joogivee kontrolli kava aastateks
2025-2029

Tere

Edastan Teile kooskõlastamiseks Võru linna joogivee kontrolli kava
aastateks 2025-2029.

Lugupidamisega

Erki Aasa

Tootmisjuht

AS Võru Vesi

tel: 782 8331

mob: 5553 9124