Subject: Küsimus seoses TA nõuetega üldhooldusteenusele
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 13:01:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme septembris ilusti saanud hinnangu hooldekodule Sõpruse tee 9, Viimsi 
aadressil( Lavendel&SPA) ning hoone soklikorrusel on varsti valmimas 11 
värsket majutustuba ja ka kasutusluba. Seoses sellega küsimus:
1. Kas hooldekodu võib pakkuda ööpäevaringset üldhooldusteenust 
soklikorrusel? Akende paiknemine on näha pildilt( saadan kirja manusena).
2. Kui jah, kas on vaja hoonesse paigaldada lift? Samas korruste arv ei 
muutu ja hoone jääb 2-korruseliseks+ soklikorrus( -0,5 tasand) või kui 
arvestada ka alumist tasandit, siis see teeb automaatselt majast kolm 
korrust?

Oleksin väga tänulik konsultatsiooni eest kuna mõtleme kuidas antud pinda 
tulevikus maksimaalselt sihipärasemalt ära kasutada.

Ettetänades
Svetlana Bezgodko

Hooldekodu juhataja
+372 5300 8580