Subject: Ed: Tallinna müra vähendamise tegevuskava
From: "Leena Albreht" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 16:14:04 +0200

Palun registreerida

-----Algsõnum-----
Saatja: Pärtel-Peeter Pere <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 10. jaanuar 2025 16:04
Adressaat: Heidi Koger <[email-masked]>
Koopia: Meelis Uustal <[email-masked]>; 
[email-masked]; Leena Albreht 
<[email-masked]>; Reet Pruul 
<[email-masked]>; Jaan Tarmak <[email-masked]>; 
Toomas Haidak <[email-masked]>; Katrin Helendi 
<[email-masked]>; Eliise Ristimets 
<[email-masked]>
Teema: Re: Tallinna müra vähendamise tegevuskava

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Heidi

Head alanud aastat! Tallinna linnavalitsuse nimel saadan teile Tallinna müra 
vähendamise tegevuskava. Leiate selle manusest.

Kiireima ülevaate saate kui tutvute peatükiga “Kokkuvõte”, mis võtab ühel 
leheküljel olulisima kokku analüüsist, meetmetest ja järgmistest sammudest.

Tervitades

Pärtel

Pärtel-Peeter Pere
Keskkonna abilinnapea
Tallinna linnavalitsus
[email-masked]

Instagram<https://www.instagram.com/paertel/> | 
LinkedIn<https://ee.linkedin.com/in/paertel> | 
Facebook<https://www.facebook.com/PaertelPeeterPere> | 
Twitter<https://twitter.com/Paertel>

On 25. Sep 2024, at 14:51, Heidi Koger <[email-masked]> 
wrote:

Tere!

Juhin Teie tähelepanu, et Tallinna Linnavalitsusel on vastavalt 
atmosfääriõhu kaitse seaduse § 250 lõikele 2 avalikustamata ning 
Terviseametile ja Kliimaministeeriumile esitamata atmosfääriõhu kaitse 
seaduse § 64 lõikes 1 nimetatud müra vähendamise tegevuskava. Tegevuskava 
esitamise tähtaeg oli 18. juuli 2024.

Palun esitada müra vähendamise tegevuskava Kliimaministeeriumile ja 
Terviseametile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui31.10.2024.

Lugupidamisega

Heidi Koger
Osakonnajuhataja | Välisõhu osakond
+372 52 88898 | 
[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
www.kliimaministeerium.ee<http://www.kliimaministeerium.ee/>