Subject: Canceled: MUUDATUS Müra ümarlaud ja tuulikute juhendi tutvustamine
From: "Reet Pruul" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Moonika Käst <[email-masked]>, <[email-masked]>,Nele Väits <[email-masked]>, "Kea Toi" <[email-masked]>,Villu Lükk <[email-masked]>, "Agne Ojassaar" <[email-masked]>, "Mari-Liis Kupri" <[email-masked]>, "Ele Kutti" <[email-masked]>, "Meelis Uustal" <[email-masked]>, "Reet Pruul" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Tuuli Saar" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 12:21:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 

  

Tere,

Vabandame ajagraafiku muutumise pärast. Kahjuks lükkub tuulikute mõjude
hindamise juhendi tutvustamine edasi, Selle kohta tuleb lähiajal uus info.
Müraekspertide aastakoosolek toimub ikkagi 20.01. Alustame siis kell 10 ja
arutame kuni teemasid jätkub. 

Lugupidamisega nii tuulikute juhendi kui müra tiimide nimel

Reet Pruul

Nõunik

Välisõhu osakond

Kliimaministeerium

 

Tere ja head uut aastat kõigile!

Saadan orienteeruva päevakava nii tuulikute juhendi kui järjekordse müra
ümarlaua kohta. Kui on soove veel mingeid probleeme arutada, andke mulle
palun teada. 

 Ärge palun ehmatage, kui saate veel ka tuulikute projekti poolt sama
kutse, üritus on ikka üks ja sama. 

Kuna aeg on talvine ja pole ette teada, kuidas on ilmastikutingimused,
saadan ka Teamsi lingi. Tore oleks muidugi reaalselt kohtuda, ruum peaks
olema piisavalt suur.

10.00 - 12.00  Tuulikute mõju hindamise juhendi tutvustamine – ELLE OÜ
Teele Kaljurand, Silver Lind

12.00 - 13.00 Lõuna ühishoone kohvikus või sööklas 

13.00 – 15.30 Müra ümarlaud

              - standardi EVS 842 uustöötlusest – Marko Ründva, Kajaja
Acoustics

              - uue rahvastikutervise seaduse müra osa – Ramon Nahkur,
Sotsiaalministeerium

              - AÕKSi müra käsitluse uuendamisest – Reet Pruul,
Kliimaministeerium

              - AOB 

Ilusat nädalavahetust!
Reet

 

_________________________________________________________________________
_______

Microsoft Teams  <https://aka.ms/JoinTeamsMeeting?omkt=et-EE> Kas vajad
abi? 

<https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NmI4NTE0MjctZmU5ZS
00ZWVjLTliM2ItZjI4ZjkxNzY3ODM4%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22982
d5054-1b3c-4a65-9351-3c842ea4ca12%22%2c%22Oid%22%3a%229ae56e5b-509a-48dd-9
05f-3924a523afc8%22%7d> Liitu koosolekuga kohe 

Koosoleku ID: 380 712 221 76 

Pääsukood: Ss3Ls2Nq 

  _____  

Korraldajatele:
<https://teams.microsoft.com/meetingOptions/?organizerId=9ae56e5b-509a-48d
d-905f-3924a523afc8&tenantId=982d5054-1b3c-4a65-9351-3c842ea4ca12&threadId
=[email-masked]&mes
sageId=0&language=et-EE> Koosolekusuvandid 

_________________________________________________________________________
_______