Subject: FW: Palume tagasisidet proovivõtu teenuse kohta / Requesting feedback on the sampling service
From: Andrus Põldre <[email-masked]>
To: "Terviseamet via Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 09:37:29 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas on infot millal saame proovivõtu tulemused

Ehk mul puuduvad tulemused, arve jne.

Lugupidamisega

Veco Baltic

Andrus Põldre

Tel. 5125719

From: Terviseamet <[email-masked]>
Sent: Friday, December 27, 2024 1:15 PM
To: Andrus Põldre <[email-masked]>
Subject: Palume tagasisidet proovivõtu teenuse kohta / Requesting feedback 
on the sampling service

Hea klient

Oleme hiljuti osutanud Teile proovivõtu teenust.

Et saaksime oma teenust täiendada vastavalt Teie ootustele, palume osaleda 
kliendirahulolu küsitluses.

Oleme tänulikud, kui võtate paar minutit tagasiside andmiseks.

Küsimustikule vastamiseks palun vajutage järgneval lingil: 
<https://app.recommy.com/SI/SI2.aspx?id=xnhYts+zTx535QnMajqziA==&td=REfKhPocaAs=&tg=RhoOOhaVLR0=&TL=5U3QQE93T/0=&si=1> 
ava küsimustik

Tagasiside eest ette tänades

Terviseamet

---

Dear customer,

We have recently provided You with a sampling service.

In order to improve our services according to your expectations, we kindly 
ask you to participate in our customer satisfaction survey.

We would really appreciate it if You could find a couple of minutes to give 
us some feedback.

To participate in the survey please use the following link: 
<https://app.recommy.com/SI/SI2.aspx?id=xnhYts+zTx535QnMajqziA==&td=tlauNL/iqRk=&tg=RhoOOhaVLR0=&TL=tsyn3gyGHcQ=&si=1> 
open the questionnaire

Thank You in advance

Health Board

  _____

Käesoleva küsimustiku on saatnud Teile Terviseamet. Kui Te ei soovi enam 
küsimustikke saada, siis palun vajutage lingile 
<https://app.recommy.com/SI/Unsubscribe.aspx?d=HTJlAVLo9Pk=&l=et-EE&e=TVWlhzZBwOuRoN9neKzpTQ==&si=1> 
Eemalda meiliaadress nimekirjast.
This questionnaire was sent to you by Health Board. If you would prefer not 
to receive questionnaires in the future please press on link 
<https://app.recommy.com/SI/Unsubscribe.aspx?d=HTJlAVLo9Pk=&l=en-US&e=TVWlhzZBwOuRoN9neKzpTQ==&si=1> 
Remove my e-mail address from the list.