Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 10:01:18 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Türi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/31808
aadressile Järva maakond, Türi vald, Türi linn, Mehaanika tn 3
(sotsiaalmaja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitis vajab pädeva asutuse kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 468000), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.01.2025 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Türi Vallavalitsus) või menetleja (KALEV PAGARAND) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister