Subject: CAMS kasutajauuring
From: "Kaia-Liisa Vaher" <[email-masked]>
To: "Kaia-Liisa Vaher" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 10:37:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere!
 
Kutsume Teid vastama kasutajauuringule Copernicuse atmosfääriseire
teenuse (CAMS) kohta.
 
Tartu Ülikool, Keskkonnaagentuur ja Eesti Keskkonnauuringute Keskus
osalevad CAMS rahvusliku koostööprogrammi projektis, mille eesmärk on
suurendada CAMS teenuse kasutamist ja mõju Eestis. Projekti käigus viiakse
läbi kasutajauuring.
Copernicuse atmosfääriseire teenused (CAMS) on osa laiemast Euroopa Liidu
poolt pakutavast Copernicuse programmist. CAMS on suunatud Maa atmosfääri
põhjalikule jälgimisele ning atmosfääri kvaliteedi ja koostise pidevale
hindamisele.
 
Vastake palun kasutajauuringule siin:
https://forms.office.com/e/cQrPENDX3e
 
Kasutajauuringule vastamine võtab aega u 10 min ja vastuseid ootame
hiljemalt 15. detsembriks. Palun jagage kasutajauuringu linki
kolleegidele.
 
Kasutajauuring on oluliseks sisendiks CAMS-teemaliste tasuta koolituste
planeerimisel.  
 
Täname vastuste eest!
 
Lugupidamisega
Kaia-Liisa Vaher
Kommunikatsiooni peaspetsialist| Arendus- ja planeerimisosakond
&#43;372 53910871
 
Keskkonnaagentuur
Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn
6660901 | www.keskkonnaagentuur.ee  | www.ilmateenistus.ee 
 <https://www.instagram.com/keskkonnaagentuur>
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur>
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA>
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>  
 <https://keskkonnaportaal.ee/>