Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 07:10:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2511271/00043 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn,
Kohtu tn 22 (koolimaja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Õppeasutuse hoone elektrisüsteemi
ümberehitamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 468316), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.01.2025 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister