Subject: Eriarstiabi osutamise tegevusluba
From: "Kristina Kala" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 17:30:49 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan seoses eriarstiabi osutamise tegevusloa taotlemisel tekkinud 
küsimusega. Kui loodaval kliinikul on tulevikus soov teostada päevakirurgia 
protseduure teise kliiniku pinnal ambulatoorse kirurgia operatsiooniblokki 
selleks rentides, siis kuidas seda korraldada? Kliinikul, kus asub toimiv 
operatsiooniblokk, on sellekohane tegevusluba olemas. Kas kliinik, kes seal 
pinnal rentnikena operatsioone soovib teostada, peaks sinna rendipinnale 
samuti sellekohase tegevusloa taotlema?

Parimat,
-- 

Kristina Kala
Ogen Silmakliinik OÜ

+3725225000
[email-masked] <mailto:[email-masked]>