Subject: Teade Maksu- ja Tolliametilt
From: "Maksu- ja Tolliamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 08:30:48 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Lugupeetud töötamiste üleandja TERVISEAMET ja vastuvõtja RAVIMIAMET
Töötamise registris on algatatud töötamiste üleviimise protsess. Töötamiste 
vastuvõtmise tähtaeg on 01.01.2025. Kui töötamisi tähtajaks vastu võetud ei 
ole, siis jäävad töötamise kanded üleandja kanneteks.
Töötamiste vastu võtmiseks valida töötamise registris ""Töötamiste 
üleviimine"" ? ""Töötamiste vastuvõtmine"".

Lugupidamisega

Maksu- ja Tolliamet

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.