Subject: Kloogaranna Puhkeküla
From: "Helga Eichen" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "Helga Eichen" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 19:51:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

HTM- müüs enampakkumisega Kloogaranna Noortelaagri Harjumaal, Lääne -
Harju vallas , Kloogaranna Liiva tee 10.
29.11.204 .a. on uus omanik Kloogaranna Puhkeküla  OÜ. Reg.nr. 17066836.
Kloogaranna Noortelaagrit haldas Haridus - ja Noorteamet.
Vajame tegevusloa umberregistreerimist.  Tänaseni oli kõik analüüsid ja
uurimised nii heitvee kui ka põhjavee kohta tehtud Haridus - ja
Noorteameti poolt. ( või RKAS )
Sooviksime teie poolt abi ja nõu, et mida me peaksime edasi tegema ? Peame
tegema laagritegevuse jaoks uue taotluse HTM-ile ja selleks on vaja ka
Terviseameti kinnitust.
Kloogaranna Puhkeküla OÜ jätkab lastelaagrite tegevusega.

Teie abile lootma jäädes,

Helga Eichen
Kloogaranna Puhkeküla OÜ
juhataja
5129366
[email-masked]