Subject: MIMMS koolituse kuluaruanne detsembrikuu
From: "Margus Haiba - PERH" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Manfred Dubov" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eve Ojavere - PERH" <[email-masked]>, "Sirje Oja - PERH" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 15:24:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan PERH kiirabikeskuse Kiirabi ressursi juhtimine suurõnnetusel
(MIMMS) koolituse kuluaruande.

Kogu summa tuli 9633,25 eur.

PERH kiirabikeskuse koolituse eelarve jääk on 4905,86 eur. Seega taotleme
toetust summas 4905,86.

Lugupidamisega

Margus Haiba

Kiirabikeskuse õendusjuht

Telefon 6171826

Mobiil 53239385

SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla

Hiiu korpus

www.regionaalhaigla.ee <http://www.regionaalhaigla.ee/>