Subject: e-arvete süsteemile üleminek, AS Sokotel
From: "Rmp Viru" <[email-masked]>
To: "Rmp Viru" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 16:09:22 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Lugupeetud koostööpartner,
Soovime teavitada, et alates 1. jaanuarist 2025 läheme üle e-arvete
süsteemile. Seetõttu palume, et alates 1. jaanuarist 2025 esitaksite arved
meile e-arve kujul.
Anname teile võimaluse teha vajalikud muudatused oma süsteemides, et
tagada sujuv üleminek. Palume mõista, et pärast üleminekuperioodi lõpetame
PDF-arvete vastuvõtu, kuna nende töötlemine ja digiteerimine tekitab meile
lisakulusid ja nõuab rohkem ajakulu, mis mõjutab meie tööprotsesside
efektiivsust.
Kui teil on küsimusi või vajate täiendavat teavet, oleme alati valmis teid
aitama. Palun võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email-masked].
Täname teid koostöö eest ja ootame jätkuvat sujuvat partnerlust!
Lugupidamisega,
AS Sokotel Finantsosakond