Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Kadi Villa" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 18:31:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 16/12/2024 - 18:30

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus

Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus on
päevane, täiskasvanute

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Convictus Rehabilitatsioon OÜ

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Lastekodu 6, Tallinn

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Veronika Saareväli [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Liivalaia 13-806, Tallinn

Planeeritud kohtade arv
1

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2024-12-16

Taotluse esitaja nimi
Veronika Saareväli

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Lisa_nr_1_Ruumide_plaan_Contactus_Rehabilitatsioon_OÜ.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/132/Lisa_nr_1_Ruumide_plaan_Contactus_Rehabilitatsioon_O%C3%9C.pdf> 
(435.07 KB)

Joogivee analüüs

154171_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/132/154171_m-signed.pdf> 
(285.1 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

valgustatus Liivalaia 13-806 327V-24A.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/132/valgustatus%20Liivalaia%2013-806%20327V-24A.pdf> 
(110.32 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Vent. Liivalaia 13-806 327-24A.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/132/Vent.%20Liivalaia%2013-806%20327-24A.pdf> 
(110.57 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

Müra Liivalaia 13 - 806 327M-24A.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/132/M%C3%BCra%20Liivalaia%2013%20-%20806%20327M-24A.pdf> 
(139.51 KB)