Subject: Info soov torkevigastuste kohta
From: Ülle Parm <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 10:56:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Viisime hiljuti läbi uuringu nõelatorkevigastustest õdede seas. Olen aga
praegu hädas - ei leia alusdokumenti, millel praegu nõelatorke järgne
tegevus toimub. Palju baseerub haiglatel, aga mille alusel haiglad jm
tervishoiuasutused juhendeid koostavad ja milline peaks seal olema ühisosa
(N: PEP läbiviimine). Kättesaadav on nn Päro koostatu, aga ... Kas ei
peaks olema üleriiklikku (või on) nn seaduslikku juhendit.
Iga haigla ei saa ju profülaktikat erinevalt teha
Ette tänades

Lugupidamisega
Ülle Parm

kaasprofessor / Associate Professor
Tel: 372 737 0242

Tartu Tervishoiu Kõrgkool / Tartu Health Care College
Nooruse 5, Tartu 50411; www.nooruse.ee

  <https://nooruse.ee/dokumendid/meilijalus.png>