Subject: Originails OÜ soovib ülevaatamist salongi palneerimisel.
From: "Karmen Tohu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 11:02:25 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Tervisekaitseamet,

Soovin tervisekaitse kontrolli iluteenuste osas ja palun salongi tutvuma 
tulemist. Olen peagi avamas küünetehnikute jaoks koolitusklassi ning ühte 
juuksuri kohta. Oleksin väga tänulik, kui Tervisekaitseametil oleks võimalik 
Tartus Aleksandri 53-8 asuvas salongis läbi astuda ja kontrollida, kas kõik 
ruumid ja tingimused vastavad nõuetele või mida tuleks täiendavalt 
arvestada, et kõik vastaks tervisekaitse normidele.

Hetkel oleme salongi sisseseadmise etapis ning soovin kindlustada, et kõik 
nõuded on täidetud. Teie tagasiside ja juhised on mulle väga olulised, et 
protsess sujuks korrektselt ja vastaks kehtivatele nõuetele.

Palun andke teada võimalikest aegadest, mil ametnik saab tutvuma tulla.

Ette tänades.

Heade soovidega

Karmen Tohu

Juhatuse liige

Originails OÜ