Subject: [POTENTIAL PHISHING]Küsimused seoses biotsiidi registreerimisega
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 14:48:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun teie poole küsimustega, mis tekkisid  biotsiidi registreerimisel.

Nimelt soovime tootma hakata biotsiide, kuid tekkisid järgmised küsimused.

1.	Mida tähendab registreerimisel nõutav dokument “..teostatud
tõhususe katse(te) raport(id) (biotsiid tooteliik 1);”
Kas siin tuleb viidata toimeainete varasematele uuringutele, katsetele,
kui aine on EUs turule lastud? Või tuleb biotsiidi kohta teha katsed?

<https://www.terviseamet.ee/et/kemikaaliohutus-tooteohutus/kemikaalikaitle
jale/biotsiid/registreerimistunnistuse-taotlemine>
https://www.terviseamet.ee/et/kemikaaliohutus-tooteohutus/kemikaalikaitlej
ale/biotsiid/registreerimistunnistuse-taotlemine

2.	Kas me saame sisse anda taotluse, kui kaks koostisainet ei ole
veel heakskiitu saanud? Samas on nt Ethanol koostisainena kasutuses teise
tootja poolt registreeritud biotsiidis.

Meie biotsiidi koostisained on järgmised:

Ethanol (cas 64-17-5), C12-C14 Alkyl (ethylbenzyl) dimethylammonium
chlorid (cas 85409-23-0) ja Isopropyl alcohol (cas 67-63-0), millest üks
on kinnitatud ja teiste puhul on kinnitamise protsess pooleli.
Kontrollitud siit:

 <https://echa.europa.eu/et/information-on-chemicals/biocidal-products>
https://echa.europa.eu/et/information-on-chemicals/biocidal-products

Olen tänulik, kui aitate valgust heita takistuseks olnud küsimustele.

Lugupidamisega

Katrin Tõnson
Dokumendihaldur

GlamLac LLC | Kassi 10 | 12618 Tallinn | Eesti

VAT No EE101476834

Reg No 12149262

 <http://www.glamlac.com/> www.glamlac.com |  <http://www.glamlashes.com/>
www.glamlashes.com |  <http://www.beautyshop.ee/> www.beautyshop.ee

Facebook: Glamlac       Instagram: glamlac_glamlashes_official