Subject: ENIC/NARIC Keskust puudutav info Terviseameti veebilehel.
From: "Vallo Kelder" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Liina Saar" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 16:19:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere!
 
Pöördun ja juhin tähelepanu, sest vaja oleks muuta Terviseameti
veebilehel olevat infot ENIC/NARIC Keskuse kontaktide kohta.
 
Terviseameti leht
https://www.terviseamet.ee/et/tervishoid/tervishoiutootajate-registreerimi
ne , pealkirja all “Tervishoiutöötajate registreerimine”, alajaotise
“Haridus on omandatud muus riigis” juures on ENIC/NARIC Keskust puudutav
info kahjuks vananenud. Nimelt tuleks sealt kustutada järgnev rida:
Dokumentide vastuvõtt: E, K, R 9.00-12.00 ja T, N 14.00-17.00.
 
Vastavalt ingl.keeldelt lehelt
https://www.terviseamet.ee/en/healthcare/registration-of-health-care-profe
ssionals kustutada rida:
Visiting hours: Mon, Wed, Fri 9.00-12.00 and Tue, Thu 14.00-17.00
 
Ning loomulikiult ka venekeelselt lehelt
https://www.terviseamet.ee/ru/registraciya-medicinskih-rabotnikov
kustutada rida:
часы приёма: Пн., Ср., Пт. 9:00-12:00; Вт. Чт. 14:00-17:00

Kuna dokumentide vastuvõtt akadeemiliseks ja kutsealaseks tunnustamiseks
toimub nüüdsest vaid e-kirja teel, siis kohapeal ENIC/NARIC Keskuses enam
dokumentide vastuvõttu ei toimu.

 
Heade soovide ja lugupidamisega,

Vallo Kelder
Eesti ENIC/NARIC Keskuse spetsialist / Specialist of the Estonian
ENIC/NARIC
Haridus- ja Noorteamet / Education and Youth Board
A. H. Tammsaare tee 47
11316 Tallinn, ESTONIA
www.harno.ee/enic-naric
[email-masked]
tel: &#43;372 697 9216