Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 16:28:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Narva Linnakantselei menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/14282
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Linda tn 4 (büroohoone) ja soovib
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Ehitusseadustiku §54 kohaselt (6) Pädev
asutus esitab kasutusloa taotluse eelnõu vajaduse korral: 1)
kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist tulenev pädevus on seotud
kasutusloa taotluse esemega; 2) arvamuse avaldamiseks asutusele või
isikule, kelle õigusi või huve võib ehitis puudutada. 

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 464816), määrake
omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu
andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Narva Linnakantselei) või menetleja (ELLEN UUSKÜLA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister