Subject: Räpina linnas Võru mnt 14 katastriüksuse detailplaneeringu kehtestamine
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 11:17:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
 Tere, edastan Teile Räpina linnas asuva Võru mnt 14 katastriüksuse
detialplaneeringu kehtestamise kohta 20.12.2024 vastuvõetud korralduse
numbriga 2-3/725. Detailplaneering on korralduse lisas. Elektroonselt on
detailplaneering leitav veel Räpina valla veebilehel
https://www.rapina.ee/detailplaneeringud. Detailplaneering kantakse
planeeringute andmekogusse https://planeeringud.ee/plank-web/#/planning
(planeeringu ID 30103363).
Lugupidamisega
Miia Kasearu
planeeringute- ja maakorraldusespetsialist
5063276 
 	
Kontaktinfo
Räpina Vallavalitsus
Kooli 1, 64504 Räpina
Tel 799 9500
e-post: [email-masked]