Subject: Põhjamaade ühispöördumine: bakteriaalse DNA kontaminatsioon mRNA-vaktsiinides
From: "NORTH Eesti esindus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Birgit Lao" <[email-masked]>,Pille Pärnpuu <[email-masked]>,Mari-Anne Härma <[email-masked]>, "Erkki Osolainen" <[email-masked]>, "Tiia Luht" <[email-masked]>, "Helen Raun" <[email-masked]>, "Eteri Demus" <[email-masked]>,Kärt Sõber <[email-masked]>, "Leho Kuusk" <[email-masked]>, "Marje Muusikus" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 18:26:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	

Lugupeetud 
 
Käesolevaga edastame Teile teadmiseks Põhjamaade, Balti riikide ning
Ühendkuningriigi teadlaste ja tervishoiuekspertide koostatud pöördumise
COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiinide ohutuse ja kvaliteedi teemal. 
 
COVID-19 mRNA vaktsiinid kujutavad endast terviseriske, mille kohta on
tänaseks ümbelükkamatuid tõendeid. Pöördumises ja seda toetavas
teadusandmete kokkuvõttes käsitletakse järgnevaid teemasid: 
 
*   COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiinid tõid kaasa enneolematu hulga
kõrvaltoimete ja surmajuhtumite teateid. Avalike andmete korduvanalüüsid
näitavad, et kõrvaltoimete esinemine ja nende tõsidus sõltusid vaktsiini
partiist. 
*   Mitmete sõltumatute teadlaste analüüsid näitavad, et Pfizeri ja
Moderna toodete viaalides esineb plasmiidse DNA kontaminatsiooni
varieeruval ja ülemäärasel tasemel. See võõr-DNA on tootmisprotsesside
kõrvalsaadus, ja vaktsiiniviaalides seda olla ei tohi. 
*   COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiine ei testitud kunagi nende
võime osas blokeerida viiruse levikut. Seetõttu oli teaduslikult
põhjendamata ja eksitav survestada inimesi ennast vaktsineerima selleks,
et kaitsta teisi. 
 
Pöördumine on saanud tugeva rahvusvahelise toetuse – allkirja on andnud
432 arsti, teadlast, poliitikut ja tervishoiuspetsialisti. Dokument
saadeti 25.–26. novembril kümne Euroopa riigivõimu (Taani ja Gröönimaa,
Eesti, Soome, Island, Läti, Leedu, Norra, Rootsi ja Ühendkuningriik)
peaministritele ja juhtorganitele järgmiste nõudmistega: 
 
*   Koheselt peatada COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiinide
kasutamine. 
*   Läbi viia sõltumatu ja läbipaistev uurimine nende heakskiitmise ja
kasutamise osas. 
*   Esitada teaduslikke tõendeid, mis näitavad, et puudub oht inimese DNA
kahjustamiseks. 
 
Pöördumine ja seda toetav teaduslik kokkuvõte on lisatud manusena. 
Dokumendid saate alla laadida ka siit: 
https://northgroup.info/estonia.html 
 
Palun tutvuge ja edastage kolleegidele! Kui soovite pöördumist oma nimega
toetada või anda tagasisidet, saatke teade allolevale e-posti aadressile.
Sügava mure ja austusega 
Põhjamaade, Balti riikide ning Ühendkuningriigi teadlaste ja
tervishoiuekspertide nimel 
 
Jonathan D. Gilthorpe 
Kaari Saarma 
[email-masked] 
NORTH Group 
https://northgroup.info/