Subject: 7-1/30-34 Teade planeeringuala muutmise kohta, Tuuleala 2 Väike-Maarja
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 10:43:38 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Väike-Maarja Vallavolikogu otsustas 28.11.2024 otsusega nr 96 muuta 
05.09.2024 otsusega nr 89 elektrituulikutest koosneva tuulepargi rajamise 
eesmärgil Väike-Maarja valla üldplaneeringuga tuuleenergia tootmiseks 
põhimõtteliselt sobivale alale nr 2 algatatud detailplaneeringu maa-ala.

Detailplaneeringu algatamise otsusega määrati ka planeeringuala asukoht, 
sealhulgas planeeringuala piir ja suurus. Detailplaneering algatati Enery 
Estonia OÜ avalduse alusel. Detailplaneeringu algatamisele järgnevalt asus 
Enery Estonia OÜ detailplaneeringualal uuringuid läbi viima.

01.11.2024 esitas samale alale detailplaneeringu algatamiseks taotluse teine 
arendaja, Sablokesto OÜ. Sama planeeringuala piires esitatud taotluse 
menetlemise tõttu oleks juba algatatud detailplaneeringu menetlus 
põhjendamatult seiskunud.

Enery Estonia OÜ avaldas soovi detailplaneeringu planeeringuala muutmiseks, 
et volikogu otsuse nr 89 alusel jätkata detailplaneeringu menetlusega alal, 
kus Sablokesto OÜ arendushuvi teada ei ole. Ülejäänud maa-ala osas on kavas 
alustada koostöös Sablokesto OÜ-ga uue detailplaneeringu menetlusega.

Planeerimisseaduse § 130 lõikes 3 on sätestatud, et planeeringuala muutmine 
on lubatud planeerimisalase tegevuse korraldaja ja huvitatud isiku 
kokkuleppel.

Planeeringuala muutmise järgselt jätkub detailplaneeringu koostamine Raigu, 
Pikevere, Vorsti, Varangu, Padaküla ja Liigvalla külade maa-alale jääval 
osal valla üldplaneeringuga määratud tuuleenergia tootmiseks põhimõtteliselt 
sobivast alast nr 2. Planeeringuala ligikaudseks pindalaks jääb 675 ha.

Kirjale on lisatud Väike-Maarja Vallavolikogu otsus.

Lugupidamisega
Diana Seepter
Väike-Maarja vallavalitsus
maakorraldusspetsialist
329 5755

  <http://email.mg.v-maarja.ee/o/eJxEzrFOAzEMgOGnuWyNnDh2vGSogKErb-AkvvYQoeguuudHiIH916_vOr4fz13f7VOn9du0cXstyCSErhcQgeqshIwYA6WI7lFapswUKrFy5soNWEOUio0CBTS3lQgxhQgIkhDFrwmtcm7CJIC1LgnG3Z-Xobp_qDdzw45D73bZelnwJfq0ilbKKNh75KY9NV0S6J_Wc8YF39xetq_1uSSYtp_bYTps_t5muf6H7izxJwAA__8xG0K9>