Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 11:02:11 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/13590 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa,
Liikuri tn 9, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Liikuri tn 9,
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Liikuri tn 9, Harju maakond,
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Liikuri tn 9, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe
linnaosa, Liikuri tn 9, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Liikuri
tn 9, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Liikuri tn 9, Harju
maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Liikuri tn 9, Harju maakond, Tallinn,
Lasnamäe linnaosa, Juhan Smuuli tee T14// Liikuri tn 9// Liikuri tänav
T2// Turba tänav// Võidujooksu tänav T13, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe
linnaosa, Liikuri tänav T2, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa,
Liikuri tänav T2, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Liikuri tänav
T2, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Liikuri tn 9, Harju
maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Liikuri tn 9 (Tallinna Liikuri
Lasteaed, Piirdeaed ja väravad, Jalgrataste varjualune VA-01, Jalgrataste
varjualune VA-01.2, Paviljon VA-02, Paviljon VA-03.1, Paviljon VA-03.2,
Mänguväljak, Soojustorustik, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik,
Sademevee kanalisatsioonitorustik, lasteaed, Tallinna Liikuri Lasteaed
mänguväljak) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 463163), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE
SALULAID) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister