Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 11:01:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/11679 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn,
Rae tn 48 (Lasteaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Laisteaia ehitusprojekt tervisekaitse nõuete
vastavuse kontrolliks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 454415), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister